petak, 4. rujna 2015.

Japanese candy and snacks review #1

LINK - amazing fruit hair accessories 

LINK - Japanese candy and snack (Ebay)


ENG: After watching about 100 + videos about trying international food on youtube, I also want to try something new. I decided to order Japanese candy and snack because it seems quite  interesting.
I found this market on ebay, and I ordered one package with 11 different candy and snacks, but I received 13 different items, so I decided to write 3 separated reviews about all that candies and snacks. So this is my first food review, enjoy. P.S. - package came after 8 days.

HR: Nakon što sam odgledala preko 100 videa o isprobavanju internacionalne hrane, poželjela sam i ja probati nešto novo. Odlučila sam se za japanske slatkiše i grickalice jer su mi se činili jako zanimljivi. Našla sam na ebayu jedan market sa slatkišima i naručila jednu kutijicu u kojoj piše da dođe 11 različitih artikala. Ja sam čak dobila u kutijici 13 artikala pa sam odlučila napisati 3 recenzije da bolje prikažem sve proizvode. Ovo je moja prva recenzija o hrani, pa uživajte. P.S - paket je došao za 8 dana.



ENG: This is my package with all 13 items.

HR: Ovo je moj paketić sa svih 13 artikala.

ENG: 1. Country Ma´am - Chocolate flavor cookies. Cookies are amazing, but nothing too special, we  have something similar here.

HR: 1. Country Ma´am - keksići čokoladnog okusa. Keksići su jako ukusni, ali ništa specijalno, imamo i ovdje sličnih keksića.



ENG: 2. UMAIBO bar snack. OMG this is amazing, so much flavor, perfect taste, I want more of these snacks.

HR: Kukuruzna grickalica.  Ovo je najsličnije našem smokiju. Samo što je ovo još i bolje ima predobar okus i bogato je začinima.


ENG: 3. Aji curry - curry flavor snack . You can taste curry here, it is a little bit spicy, and I like it.

HR: 3. Aji curry - grickalice s okusom karija. Može se okusiti kari, začinjeno je lagano ne prejako,što mi se i sviđa.


ENG: 4. Caplico mini - Chocolate flavor candy. I don´t like this so much, it is a little bit strange. Shape is like mini ice cream but inside all chocolate is crushed.

HR: Caplico mini - slatkiš s okusom čokolade. Ovo me i nije baš oduševilo, pomalo je čudno. Oblik mu je kao mini sladoleda, a unutra je punjenje smrvljeno, kao da su usuli onaj kakao :/.

2 komentara: