nedjelja, 30. srpnja 2017.

DIY Embroidery Denim Skirt / Uradi sama



ENG: Hi people... Today I will show you how you can be trendy and in style with only few dollars. I find this gorgeous skirt in my mom wardrobe and I know that she wore this skirt around high school which is 25-30 years ago. So this nice skirt belong to me right now and for only 2.99 euros I redecorate skirt adding embroidery stickers and frayed bottom,and also few ripped details. I only payed embroidery stickers and you can find this everywhere right now. I find some inspiration on internet and I am really happy how my skirt look right now. Really easy and cool DIY.

HR: Pozdrav ljudi... Danas ću vam pokazati jedan lagani - uradi sam - projekt gdje za par eura možete dobiti modernu i trendi suknju. Ovu suknju sam pronašla u maminom ormaru, i stara je nekih 25-30 godina (ona ju je nosila nekad oko srednje škole). Sada je pripala meni pa sam je ja odlučila preurediti. Preuređenje je koštalo svega 2,99 eura a dobila sam super moderni komad. Dodala sam ove naljepnice u obliku cvijeća i leptirića koje se vrlo lako peglom zaljepe, napravila čupavo dno i koji pokidani detalj i suknja je gotova. Stvarno sam prezadovoljna kako suknja sada izgleda, i svakako je ovo nešto što možete učiniti sami kod kuće.









3 komentara:

  1. Lijepo izgleda! Uopce se ne bi reklo da ima toliko godina 😄

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična ideja. Jako mi se sviđa kako suknja izgleda. :)

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši