subota, 25. siječnja 2014.

dresslink hoodie - black

Duks s dresslink-a

Narucila sam crni ( ima jos i sivi)
link: http://www.dresslink.com/korea-women-hoodie-jacket-coat-warm-outerwear-hooded-zip-p-1548.html
Doslo za nekih 35 dana, naruceno s brojem za pracenje.

Ovo je jedna od najboljih kupnji, Duks kosta samo 6,07 $ + free shipping ( sad je 6,15 $ :D )
Dukserica je savrsena, potpuno ista kao na slici., nema končića, nema ruznog mirisa, vuneni bijeli dio je samo na kapuljaci sto se i vidi na njihovim slikama, ali ostatak dukserice je neki topli materijal, njezan na dodir. Dukserica je stvarno jako topla, i ja i dalje ne vjerujem da je ovako jeftina. :)
Vrijedi puno,puno vise.
Ja sam uzela xl broj jer sam zeljela da mi izgleda kao na slici malo ono sira, inace mogla sam i L uzeti.
Što se tice dimenzija na njihovoj stranici, stvarno su tocne,tako da se mozete voditi tim dimenzijama prilikom kupnje.
Stavila sam samo 1 svoju slikicu,jer stvarno nema potrebe s obzirom da njihove slike su zaista realne.





                  unutarnji patent (slika povri)






materijal dukserice
ovaj gornji dio je materijal cijele dukserice, a ovaj
tanji dio je ovaj dio na dnu dukserice i dnu rukava

Nema komentara:

Objavi komentar